piątek, 26 lipca 2013

Wracamy

Cześć. Przepraszam, za tak długa nieobecność, ale nie miałam ani pomysłu ani czasu na napisanie nowego postu. Zabieram się właśnie za to. U nas się troszkę działo, między innymi była rocznica przygarnięcia Lenki. Zygi jest już duży (około 55 cm wzrostu). W najbliższym czasie na pewno ukaże się długi post. A na razie przesyłam wam zdjęcie Zygusia (bo lenka ostatnio wgl nie chce zdjęć i na każdym albo się odwraca, albo całe jest rozmazane, albo Zygi nam wskakuje w kadr np. swoim ogonem). Do następnego postu postaram się zrobić Zdjęcie Lenki jak i wspólne. POZDRAWIAM!!!!!



6 komentarzy:

  1. Wspaniale, ze wróciłaś do blogowania :). Śliczne zdjęcia, jestem ciekawa kolejnej notki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie nowy post :D Ja też wyczekuję nowej notki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia - świetne jak zawsze.! ;)
    Widać Zygi już taki duży.. ;)
    Ale te psiaki szybko rosną. ;))
    Cieszymy się, że w końcu wróciłaś. :)
    Czekamy na kolejną notkę. ;]

    Pozdrawiamy Was.! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka, bardzo podoba mi się twój blog. Świetna grafika i super czyta się posty :) Super 1 zdjęcie :P Będę wpadać tu częściej i zapraszam do siebie na wako.cba.pl u mnie można się zareklamować, brać udział w ocenie bloga i poczytać ciekawe informacje o psach :> Pozdrówka Nicole i Wako :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję za miłą opinię, na pewno wpadnę. Też Was pozdrawiamy!!!!

      Usuń
  5. Ale fajny, przystojny nietoperz z ostatniego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń