niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosno przybądź i trwaj!

Nie wiem jak wy, ale ja dzisiaj tak jak by odczuwałam wiosnę. Było ciepło i ładnie (o.O), słońce świeciło.... Idealny czas na nagranie filmiku. Ale n niestety, psiaki nie podzielały mojego entuzjazmu i były straaaasznie osowiałe (co widać w filmiku, jak Zyg robi slalom). Ale na szczęście dzień nie był zmarnowany. z Zygim nauczyliśmy się nowej sztuczki- "kuku". I to tak przypadkowo, bo jak stoję w rozkroku to on już chce robić slalom i on tak przeszedł a ja wpadłam na pomysł, żeby nauczyć go kuku. I wyszło. Z Len zaczynamy się uczyć proszenia przy nodze. Jest dobrze. Z Zygim zrobiłam filmik. A oto on: 

A ja myślami już jestem na semi z Patrycją Kowalczyk. :D

5 komentarzy:

  1. My również czujemy wiosnę :). A psiaki są może zaskoczone tak nagłą zmianą pogody.
    Jestem pod wrażeniem umiejętności Zyga. Nie wiedziałam, ze zna już tyle sztuczek. Magiczna moc klikera daje o sobie znać :). Powodzenia w dalszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna!!! Nareszcie! Tak bardzo nie mogliśmy się jej doczekać. Bardzo podoba mi się filmik, ale mam jedno zastrzeżenie, moim zdaniem mogłaś nie robić wszystkich sztuczek w jednym miejscu xD, ale to szczegół :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest! Jak on fajnie wykonuje komendy:)
    A z tą wiosną to racja, długo trzymała nas w niepewności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna już jest :DD Przynajmniej u mnie :)
    Bardzo fajny filmik :)
    Pozdrawiam Martyna i Funny
    zyciezmoimpsem.blogspot.com <--- zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak już czuć wiosne.Filmik jest fascynujący *.*.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń